mandag den 18. juli 2011

Man smider da ikke noget væk!!!

For nogen tid siden bad jeg jo min dejlige svigermor om at rydde op i sit sengetøj og jeg vidste bare at hun nok skulle have noget godt liggende(!)

Hun har så fortalt sin søster om mine sy-kundskaber, hvortil søsteren svarede:"...jamen jeg har da masser af sengetøj Libbie må få". Fredag eftermiddag besøgte vi så min mands søde og meget betænksomme moster.

Hun gav kaffe og vi gik op på 1.sal, hvor hun åbnede sine skabe og hev frem til mig af gammelt sengetøj.
Jeg var i dream world....





Jeg synes det er de flotteste blomster og er helt vild med det meget sart gule med lyserøde bobler. Måske Anna kan overtales til et par tulle-bukser i det stof(?)

Som tak, vil jeg sy et tæppe til moster A. Hun aner slet ikke hvor lykkelig jeg er, for hun var bare glad for, at jeg gad hjælpe med at rydde op.

5 kommentarer:

  1. Hold da helt kæft, hvor er du bare heldig :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse fine stoffer, hvor har du bare været heldig der!! :-)

    SvarSlet
  3. Dit heldige asen, nu skal du på stoffer.
    Kh V

    SvarSlet
  4. Tillykke med det:) så dejligt...
    Klarer næsten ikke at se dine orange elefanter hver gang man kommer på besøg herinde:) ej de er skønne.

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  5. Hej søde.....tusinde tak for den enormt smarte og praktiske pusle underlag, jeg er VILD glad for den og det får mig helt lyst til at pakke pusletasken med det samme, selvom der lige er nogle måneder til fødslen endnu ;o) du så skøn og kreativ!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)