fredag den 19. januar 2018

Tankemylder


Mandag, svømmeundervisning, nyt nattøj og 🌭

lige nu læser jeg Ken Follett´s "Uendelige Verden", den mand kan bare skrive

duften af brasede kartofler på en ganske almindelig torsdag

jeg vil starte weekenden med en fredagscocktail alá Maria og jeg ved at min mand også er frisk!

på tirsdag skal jeg klippes og jeg overvejer kort, som i kort kort

jeg har skabt et tæt bånd til en ny nærværende kvinde. Sådan én som sendte en sms: "Skal vi ikke tilmelde os et Extreme løb sammen med vores mænd!" Hvor cool er det lige?! Ja for satan - JA!!! Let´s do it

venter stadig på at én inviterer mig på fastelavnsboller, ikke dem med flødeskum, nej hellere sådan én med marcipanremonce

min mors hjemmebagte kringle er nu heller ikke dum

hey for satan, vi skal jo til New York!!! JulegaveN fra min aller-skønneste storebror. 1 uge. Hele familien. Bum. Vi tæller dagene og planlægger intenst hvad vi skal opleve over there

på lørdag har Victor valgt mexikanske pandekager til aftensmad

hver mandag er jeg til svømning med Emil, er benovet over hans store fremskridt

synes det er meget mere end romantisk, at Mads L. har skrevet Flawless til sin kæreste

får helt ondt i maven når Peter Madsen´s forsvarer udtaler, at P.M. er meget påvirket...og????

frost og klar blå himmel, findes der noget bedre

taknemmelighed

ærlighed

God weekend

“Livet er ikke en generalprøve. Husk at leve. Husk at nyde. Husk at elske” ❤️






1 kommentar:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)