onsdag den 10. januar 2018

Hvornår er det perfekte perfekt?!...

 
Som altid ved årsskiftet gør jeg mig rigtig mange tanker om alt muligt.....
Både på godt og ondt!

For hvordan skal livet leves?

Får vi det mest optimale ud af vores liv?

Hvad betyder mest for mig?

Hvad gør mig glad og lykkelig?

Hvad får mig til at grine?

Hvad gør mig knotten?

Hvad vil jeg gerne prioritere?

Hvornår er livet perfekt og er det perfekte bare helt perfekt.......................

Jeg møder mange citater på min vej og særligt ét af dem hænger ved: "Alle mennesker kæmper kampe du ikke kender til. Vær venlig. Hele tiden."

For ingen er perfekte. Mange af billederne vi møder er fotoshoppet og hænger ikke sammen med virkeligheden. Naturligvis vil jeg også gerne se pæne billeder uden rod og sure sokker, men nogen gange, bare nogen gange, bliver jeg nød til at tage en pause fra det hele. Så brøler jeg, noget jeg har været god til hele mit liv, og jeg kan godt brøle højt.

For jeg kan ikke være i det, det alt for perfekte. Sådan er min verden bare ikke, og sådan er jeg bare slet slet ikke.

Min tid til det perfekte er for kostbar. Jeg vil hellere selv lade Emil pynte kagen og så holde noget mere i hånd med mand og børn, eller gå en lang tur med dem jeg holder af og fordybe mig i lange samtaler om bøger, verden, håndværk, børneopdragelse, drømme, mad og livet.

Nogen dage spiser man salat, og dyrker fitness. Andre dage snupper man en dobbelt calzone, og drikker 2 flasker vin. Det kaldes at have balance i livet!

Mit 14. år som mor 👆🏼Endelig fik jeg overskud til julebag 😄😄 Så til alle Jer unge mødre med små børn! I skal nok nå det hele 😉 #julekarma

Skål alle I fantastiske mennesker derude bag skærmen. Må I alle få et godt 2018.





1 kommentar:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)