tirsdag den 14. november 2017

Lad os samles om håndarbejdet!

JV.dk ✌🏼

I længe har min veninde Merete og mig snakket om muligheden i at have et sted, her i byen, hvor man kan mødes med sit håndarbejde under armen.

Et sted hvor man på tværs af generationer kan uddele erfaringer og idéer til håndarbejdet.

Et sted hvor man kan lære at hækle eller strikke, eller få sine kundskaber udvidet og lære nye ting.

Indenfor de sidste 3 uger har det taget fart! I samarbejde med det lokale bibliotek har vi skabt den Kreative Café. Vi starter på mandag den 20. november kl. 19.00 i multisalen på biblioteket.
Det er vildt spændende, for kommer der 2 eller 20?

Man kan møde op og købe garn, hæklenål eller strikkepinde hos os. Eller man kan komme med sit håndarbejde under armen, en opskrift man gerne vil have hjælp til eller måske den sweater, hvor man gerne vil være færdig med kraven, men mønsteret driller.

Det bliver helt fantastisk og jeg glæder mig rigtig meget!







3 kommentarer:

  1. Sikke et fint initiativ! Håber I får god opbakning 😊

    SvarSlet
  2. Seje jer! Glæder mig til at høre om det på onsdag. <3

    SvarSlet
  3. Det lyder så spændende, håber I har fået succes med det. Vi er nogle stykker her hvor jeg bor, der leger lidt med samme tanke

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)