lørdag den 19. august 2017

Varm vams til halsen


Da vi lå på camping i Tyskland i sommers, cyklede vi ind og provianterede i den nærmeste lille by.

Der var en lille-bitte butik, som forhandlede lidt dametøj, masser af lækkert garn, strandlegetøj, lokal honning og Lego. Så Emil skulle naturligvis ind og formøble alle sine sommerferie-lommepenge på nyt Lego. Han kom glad retur til campingvognen og sagde ligeså sødt til mig, at det var en mor-butik fordi damen solgte så meget fin garn.

Yderst betænksomt af min mindste, at han ser garn, og tænker på mig.

Nå, men jeg var jo så nød til ind og se, hvad hun havde, og kom da også derfra med de 2 luneste nøgler strømpegarn. Jeg kviede mig lidt ved prisen, 8€, så købte kun 2 nøgler. Hvorfor ved jeg ikke...

Nu har jeg det skønneste lune halstørklæde, som lige fik tilsat lidt dansk lyserød for at forlænge.

Mønsteret er igen "Åben V" og jeg har hæklet på nål 4,0.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)