torsdag den 17. august 2017

Aflagte jeans som nederdel

Gamle aflagte jeans ✂️✂️ Nu min nye nederdel ✌🏼 Tror ikke jeg har syet tøj til mig selv i over 1 år!! Skønt med en god gang #upcycling #upcycledclothing #binemor
 
En ret så stille eftermiddag, hvor jeg pludselig fik lyst til at prøve kræfter med en anderledes form for cowboy-nederdel.

Jeg målte mig selv rundt om hoften, på det bredeste sted, og lagde 10cm til. Det gav 120cm, som jeg så delte med 2 igen, så udgangspunkt er 60cm.
 
Jeg brugte 4 stykker jeans i målene 60 x 20 cm og 2 stykker 60 x 14 cm
 
Min nederdel er ca 51-52 cm lang, det er passende for mig.
 
Syede stykkerne sammen og satte bred elastik i maven.
 
For og bagstykke på nederdelen er ikke ens, hvilket jeg synes gir en fed effekt.



Der er bare noget yderst tilfredsstillende ved upcycling af tøj. Jeg er ret bidt af processen og elsker når detaljerne lykkes for mig.




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)