torsdag den 26. januar 2017

Vidste du det?

Når man sælger et smykke, må man gerne købe et nyt 😜
 
At jeg elsker smykker?

At jeg ikke kan lade være med at købe et krus hos Starbucks, når vi er i udlandet?

At Liberty af Jakob Ejersbo nok er den bedste bog, jeg har læst?

At jeg ikke er til badeferie?

At jeg var til koncert i Kiel i 1997 og så Michael Jackson på hans History Tour? Nok én af de største oplevelser

At jeg ikke kan finde ud af at lægge makeup?

At jeg først begyndte at føntørre mit hår efter Victor var født? Jeg må da ha´ set grove ud!

 At jeg har løbet en ½ maraton jo jo..... 21km rundt i Tønder

.....at jeg havde presset mig selv så hårdt og kastede op i bilen hjem foran børnene

At jeg mødte min mand på et gymnastik hold. Han lagde mærke til mig, da jeg i forlegenhed stak hovedet ned i en taske.

At jeg godt kan lide boller i karry men ikke kan lave det

At jeg elsker gaver, nærmest på et meget barnligt plan

At jeg hader havearbejde

At Victor tror jeg er 36år, og Emil tror jeg er 41!!!!! *wtf*

At jeg er ekstremt god til at powernappe

At jeg tænker tilbage på mine 3 fødsler som værende hyggelige

At jeg slugte serien "The Big C" med Laura Linney da den var på Netflix

At jeg skal til bondebal i weekenden, det er SÅ meget udkants-dk, men shit det bliver sjovt!
 

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt. Mange oplysniner gav mig smil på læben. Og det med makeup kan jeg godt sætte mig ind i. Jeg dur heller ikke til det.

    Det ku være ret sjovt selv at prøve at lave en liste alla din .-)

    SvarSlet
  2. Sikken et dejligt indlæg - lige til at blive i godt humør af ��

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)