tirsdag den 3. januar 2017

Ægte passion

 
Jeg var så svine heldig i år, at få en lille ekstra julegave under træet. Sådan én skøn lille pakke som kun var til mig. Gaven er fra firmaet Birkmond, som designer og producerer de lækreste skindtasker.
 
Birkmond er enormt passioneret for skind. De har rejst rundt, været på lædermesse og -markeder samt set og rørt ved nærmest hundredevis af lædertyper. De forelskede sig til sidst i to forskellige typer læder og har designet nogle lædertasker i hver type. Det har været en lang proces, så naturligvis er folkene bag firmaet enormt stolte over endelig at kunne præsentere kollektionen. Se den flotte og enormt enkle taskekollektion lige her



Jeg har fået den lille fine clutch, som er yderst anvendelig og som jeg straks kastede min kærlighed på. Kærlighed ved første blik. Jeg har i længe ledt efter en ny pung som også kunne have plads til min iPhone. Clutch´en fra Birkmond opfylder mine krav. Der er plads til kort (og dem har jeg mange af!), kontanter, indkøbssedler, læbepomade og iPhone. Et stort plus er den nemt aftagelige strop, så man hurtigt går fra cross-over dametaske funkton til lille handy clutch.

Skindet er lækker blødt og står godt til det klassiske og enkle design tilsat den brede rå chunky lynlås.


 
Kan I forstå mig?
 
Er den ikke fed....!


Jeg tilmeldte mig en konkurrence på facebook og blev udvalgt til at teste clutch´en fra Birkmond.com
Billeder og mening er min egen!

2 kommentarer:

  1. Genialt taske! Tillykke med denne skønne gevinst, jeg elsker tasker! Der er virkelig god pladstil alle ting, men den er ikke så stort, rigtig fin :-) du er så heldig, libbie! Kh ulrike

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)