onsdag den 25. februar 2015

Hvad nettet udbyder



Kan I huske, at jeg i efteråret havde sat en fotograf stævne oppe i vores dejlige skov, som var klædt i gyldne og smukke brune farver?

Vi havde i længe drømt om at få taget et familiefoto og synes nu, at Emil havde en alder som gjorde det muligt. Vi er stadig super glade for, at vi valgte at tage rekvisitter med på billedet. Det gør billedet langt mere personligt og giver blikfang. Vi har også kun fået positive tilkendegivelser på billederne, som hænger synligt i stuen.

Aftalen med fotografen var, at vi selv skulle printe billederne i de størrelser vi ønskede. Det er bestemt også en løsning, som jeg er stor fan af! Nettet udbyder et væld af smarte og anderledes løsninger. Hos NemPrint.dk er udvalget rigtig stort og mulighederne med dine billeder uendelige.

Vi var engang til et sølvbryllup, hvor værtinden er grafiker, hun havde ved indgangen sat 4 forskellige Roll-up´s op med billeder fra årene der var gået. Det var super godt fundet på, og sjovt at se hvor meget de havde forandret sig. Se mulighederne for Roll-up´s hos NemPrint her


Dette er et sponsoreret indlæg
Jeg er blevet bedt om at skrive om NemPrint.dk
Ord og meninger er min egen

1 kommentar:

  1. Det er altså bare et super fedt billede. Rigtig god ide.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)