tirsdag den 24. februar 2015

Visse Vasse #2

 
Ting der p.t. får mig til at smile
 
.... At jeg stadig formår at holde orden i mit tøjskab (woop woop)
 
.... Når Ellie Goulding synger "Love me like you do" i radioen
 
.... Når Emil siger: "åh mor jeg skal bare lige ha´ et kys og en kram"
 
.... At nogen frivilligt vil date NØGEN på tv (omg)! Jeg er ved at blive gammel
 
.... Når jeg opdager, at jeg har gemt lidt ukogte blomkål fra aftensmaden i går. Det er så lækkert!
 
.... At jeg i morgen, onsdag, skal mødes med kreative dejlige damer
 
.... En nybrygget kop cappuccino fra vores Dolce Gusto
 
.... At det er blevet lysere om morgenen
 
.... At vi lige har bestilt ski ferie, det bliver skønt at komme afsted igen
 
.... Når jeg liiige kan snige mig hen på sofaen med min bog i 10min
 
.... At manden og mig skal ind og se stand up med Andreas Bo på lørdag


1 kommentar:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)