mandag den 2. juni 2014

Når solen skinner...

 
...fra en skyfri himmel er Danmark bare bedst!
 
Sidste sommer holdt vi vores ferie i hovedstaden.
Lejede en lækker lejlighed på Frederiksberg, vandrede byen rundt med alle tre
børn og viste dem seværdigheder. Det var en skøn ferie med masser af sol og is.
 
I år skal vi afsted med campingvognen, og vi glæder os meget.
Jeg tror det bliver alletiders for børnene især, at være på pladsen som har masser af aktiviteter.
 
I efteråret skal min bedre halvdel og jeg indløse vores fælles julegave.
Lige som sidste år vil vi på weekendophold, sammen, bare os to.
 
Så jeg leder efter passende hoteller til vores weekend og har bl.a. søgt hos hotelspecials.dk
 
Det er ret smart, på sitet kan man navigere efter hvilken type hotel, man gerne vil bo på.
 
Jeg har naturligvis målrettet min søgning på billige hoteller - for hvorfor bruge ekstra
penge på hotellet hvor man jo "bare" skal sove? Så kan man istedet bruge penge på
at shoppe eller drikke lækker latté på en café i nærheden...
 
Om vi tager til København eller Kiel står dog endnu hen i det uvisse.
 
Har du gode fif til hotelsøgning?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)