mandag den 26. maj 2014

All you need is love...

 
Vi var til konfirmation i går hos Lenas pige Sissel.
Det var en dejlig dag med høj solskin og en glad konfirmand.
 
Jeg ville gerne give noget personligt til Sissel og forelskede mig hovedkuls
i dette smukke mønster, da jeg så det på Pinterest
 
 
Så jeg har arbejdet på det hver aften og har haft svært ved ikke at kunne fortælle
om mit projekt! Nu vil jeg starte forfra med et til mig selv i gul.
 
 
Jeg håber Sissel er glad for mit store arbejde, der er alligevel
noget nostalgi over at forære korsstings-broderi til en konfirmand.
 
Mønsteret er købt her på Etsy

19 kommentarer:

  1. Det er så flot, jeg får helt lyst til at brodere igen :-)

    SvarSlet
  2. Ej sikke en god idé - det er rigtig flot :-)

    SvarSlet
  3. Så kult! :) Eit slikt kunne eg òg tenkje meg - i raudt, oransje eller brunt. Eller kanskje alle fargane :) Å nei, no fekk eg enda ein ting på to-to-lista mi!! :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot, Libbie :-) Lige en god ide jeg også kan bruge. Kan du huske hvad rammen måler du har sat det i?
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fedt og ultra tidsløst! Tænk dig, det kan hun have med sig resten af sine dage og lade sit hjem bygge sig op omkring det - det er altså en ret vild og smuk tanke :D

    SvarSlet
  6. Ej hvor er det fint. Jeg går selv og tænker på at lave et alfabetbroderi til mig pige. Det er så hyggeligt
    at brodere:)

    SvarSlet
  7. Tak for link til mønster - det er godt nok fint.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  8. Libbie, den er smuk.
    Jeg klikker NU ind på Etsy;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare et smukt hjerte :-)

    SvarSlet
  10. Sikke en sød, anderledes og personlig konfirmationsgave.
    Tak for linket....

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare fint. Det er lige før jeg begynder at broderer... :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  12. Sikke en vidunderlig og personlig gave - den må da have brugt stor glæde :-)))))
    Du er altså en dygtig krea-kvinde, søde dame! KH L

    SvarSlet
  13. For en superflott gave til konfirmanten - kreativt og søtt :)

    SvarSlet
  14. For søren hvor flot, sikke en fed gave, hun må da ha været ellevild... :0)

    SvarSlet
  15. jeg har tænkt på dette smukke broderi siden jeg så det på IG ... Jeg må vist se om jeg kan komme på etsy og finde det
    kh

    SvarSlet
  16. Hvor er det blevet fint. Jeg har også broderet det - bare på lidt større Aida, tror jeg. Mangler bare den helt rigtige ramme til det.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)