torsdag den 5. juni 2014

Rå grønt og frisk frugt nok?

 
Vidste du, at det anbefales, at børn 4-10 år spiser omkring 450g frugt og grønt om dagen?
 
Emil og Victor er gode til at spise frugt og grønt, Anna mindre god.
 
Hvis jeg laver frugt-fad til dem, går de helt amok, og synes det er suuuuper lækkert.
 
Så note to self; gør det grønne og søde lækkert og mere indbydende!!
 
 
 I 2004 lancerede McDonald´s mini-gulerødder i happy meals, nu går de et skridt længere
og introducerer nu frisk frugt som en fast del af de små velkendte røde kasser.

Det tror jeg bestemt bliver et hit!
 
 
Dette indlæg er lavet i samarbejde med McDonald´s

1 kommentar:

  1. Vores unger beder om en frugtskål 2-3 gange om dagen. De elsker frugt og rå grøntsager. De elsker også Mac D og da vi var der i sidste uge, var der ananas i deres Happy Meal:) det blev de glade for:) Go' weekend.

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)