onsdag den 5. december 2018

Jeg er bare ikke som alle andre...



Hjemme igen efter den mest fantastiske rejse til New York. Den by tog os alle med storm! Jeg lover, at der kommer et indlæg snarest om vores tur.

New Yorkerne kan bare noget. Overalt fangede mit blik spændende, kreative mennesker, der bare hvilede i sig selv. Jeg sugede inspiration til mig. For hvor elsker jeg bare forskelligheden. Elsker, at alle ikke ligner hinanden. At man ikke er modedikteret. At man hviler i sig selv, selv finder sin stil og finder ro i stilen.

Dét tog jeg med mig hjem. Jeg er ok og du er ok. Jeg er min egen – det har jeg nok altid været, men man skal også finde ro i det, finde hvile. Jeg er bare ikke god til kun at finde tøj i de populære butikker og ligne “alle de andre” for meget. Jeg vil gerne skille mig ud, uden at det er min faktiske hensigt.

Husker tydeligt da jeg som 14-årig var til Landsstævne i Svendborg. Da suste vi rundt i en masse fede genbrugsbutikker, og en hel ny verden åbnede sig for mig. Det var så fedt, så anderledes og virkelig billigt!

For ikke at “glemme” stilen, følger jeg nu et par virkelig spændende kvinder der bor i New York og viser deres tøj frem. For ikke at falde tilbage og blive en del af mængden. Som en veninde også siger: “Moden dikterer ikke mit tøjvalg, jeg vælger det tøj der klær´ mig”

Så her har I mig, som jeg er, den jeg er, Libbie

Arvet lækker cowboyjakke//Nike tee 5kr loppemarked//Nederdel 15kr genbrug//Arvet kernelæder taske fra min mands moster//Røde Birkenstock Gizeh modellen, klart min favorit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)