torsdag den 3. maj 2018

Attitude til livets fest

Attitude er en lille ting, der gør en stor forskel ✌🏼

Attitude er en lille ting, der gør en stor forskel!

Læser I med hos min veninde Maria?

Maria skriver de skønneste, velovervejede og pænt formulerede indlæg. Seneste indlæg om en bæredygtig garderobe. Læs det!

Sådanne indlæg sætter gang i mine tanker om min egen garderobe. Den er ikke altid super velovervejet, jeg er ofte styret af min impulsivitet. Jeg lever livet efter det kodeks, at livet er en fest. Derfor bruger jeg min garderobe på kryds og tværs. Jeg har som sådan ikke noget "fint" tøj, der hænger og venter på én eller anden stor fest. Jeg mikser og makser alt sammen og vil allerhelst ud af døren med et smil på læben.

Jeg elsker, at alt er tilladt, og at alle farver kan sammensættes, som man vil. Søde Dorte, som jeg efterhånden har fulgt i rigtig mange år, har også skrevet om sine tøj-tanker. Jeg elsker, at Dorte på mange punkter er ligeså "vanvittig" som mig selv.

Jeg køber rigtig gerne brugt, og mange af mine garderobe-skatte er genbrug. Når jeg handler brugt, vil jeg allerhelst bruge trendsales. Synes kommunikation med sælger er god her, og man kan nemt søge på favorit mærker og få overblik over, hvad der er til salg lige p.t.

Nu hvor sommeren banker på, blomstrer det jo også op med masser af skønne loppemarkeder, og lur mig, om ikke der også er enkelte tøjstativer med lidt godt hængende derude i sommerlandet.

Nyd solen, foråret, at alt grønnes. Lev livet. Smil og giv dine nærmeste et ekstra kram.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)