tirsdag den 13. februar 2018

En helt bevidst snoning....eller hvad

Processen i et åbent sind og at komme ud af sin comfort zone 👏🏼👏🏼👏🏼 Se lige hvad JEG lærte i går 😉 Tænker jeg laver en DIY på, hvordan jeg fik snoningen lavet så flot 😜 #jegstrikker #sømandsbobler #libbieshåndarbejde #deterenprøve

De hedder sømandsbobler, og jeg har lært det i Kreativ Café.

Er det ikke ret vildt? Mig, som troede, at det der mønsterstrik lærte jeg bare aldrig. Jeg tænker nu, at måske Maria alligevel skal have lov til at lære mig et par norske trix eller to!

Alligevel lidt vildt at være kommet så vidt, eftersom jeg startede med at strikke i oktober måned. Det er blevet til 2 halstørklæder og 1 sweater + det løse. Nu må jeg finde ud af, hvad boblerne skal blive til, det her var bare en prøve så jeg ku få fornemmelsen af mønsteret.

Vi grinte ret meget af, at jeg havde fået strikketøjet snoet, men det er dælme også sin sag at holde tungen lige i munden, når man bevæger sig ud af sin comfort zone.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)