mandag den 18. september 2017

Man skal jo begynde et sted

Strikkeprøve ✔️ Klar til at købe garn til sweateren i morgen 🙅🏼

Det startede med en strikkeprøve.....eller nej, det hele startede med, at jeg blev færdig med tæppet til min veninde Lone, og så sidder man der med en enorm tomhedsfølelse og tænker, hvad skal jeg nu gå i gang med?!!!!!

Så er tæppet færdigt @lonesp 😍 Håber du kan li det 😜 #hækling #hæklerier #crochet #crochetblanket #binemor #libbieshåndarbejde

Det er jo ærlig talt en smule begrænset, hvor mange tæpper og halstørklæder jeg kan bruge, men håndarbejde er så stor en del af min hverdag, at tanken om ikke at have et projekt næsten ikke er til at bære.

Så jeg har fået købt mig et sæt rundpinde str. 9 og er gået i gang med en sweater til mig selv i en lækker dybblå garn. Jeg ved godt, at det er et begynder kit, men man skal jo starte et sted og tanken om, at jeg kan strikke noget til mig selv, synes jeg er virkelig fed.

Hep lige på mig!

M ☀️ R G E N S T R I K

Opskriften på sweateren har jeg fra Femina og kan findes lige her





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)