fredag den 14. juli 2017

Larksfoot Pattern - det nye sort!

Jeg indrømmer det gerne. Jeg er SÅ bange for at slippe op for projekter på camping 🙈 Tommi mener vi skal ha traileren med til mit garn 🤔 Måske slet ikke så tosset en idé... 😜 @kateelizabeth108 #larksfootpattern

Jeg synes, vi her i blogland og på ig har tærsket nok rundt i Granny Stripes i alle mulige afskygninger. Så da jeg den anden dag så et smukt tæppe på pinterest, måtte jeg efterforske mere i det sirlige flotte mønster.

Lad mig sige det sådan - jeg tror på, at det her mønster bliver det nye sort!

Hos Kate Elizabeth på bloggen lizziebellablog.com fandt jeg en udførlig (godt nok engelsk) DIY på mønsteret som hedder Larksfoot Pattern

Møjsommeligt fik jeg knækket koden og helt uden hjælp fra min mor!! Det sgu ret fedt.

Så knækkede jeg koden til Larksfoot Pattern, som jeg har fundet på lizziebellablog.com 😍 Hvor er det fedt med al den inspiration og alle dem der deler ud af deres erfaringer, viden og kunnen på nettet 💪🏼 Den ene garnnøgle er det nye Rainbow garn fra @hobbii.dk super lækker kvalitet til prisen, men om den kan kaldes pertroleum 🤔 ej lad os kalde den flaskegrøn 😄😄@kateelizabeth108 #lizziebella #larksfootpattern #larksfootblanket -

Så lad os kalde det projekt handskerum #2



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)