tirsdag den 4. oktober 2016

To be caught off guard

Don't be afraid of being different, be afraid of being the same as everyone else....

"Be the reason someone smiles today"

Hverdagen overrumpler mig gang på gang! Men jeg når faktisk alt det, jeg gerne vil lige for tiden.

Er kommet ind i en fantastisk stime, hvor jeg nyder, at have lækkert hjemmebag klar til madpakker og når ungerne er på farten. Den der følelse af, at sende dem ud af døren med en grovbolle smækket sammen med hamburgerryg og et par groft skåret skiver agurk vinder 100 over, at stikke dem en 20´er til en fransk hotdog i hallens cafeteria.... No shit - sådan ER det bare!

Her i weekenden fik jeg bagt 3 portioner af Sif Orellana´s courgettebriocher (i min verden hedder de squash-boller...) nå men anyway det er bare en fantastisk opskrift OG fik også bagt disse skønne efterårsboller med reven æble, Anna er helt syg med dem, og har spurgt i længe om hvornår jeg bagte dem igen. De er så søde og svampede, at de nemt kan smutte med i frugtposen også.

Har været til fitting hos søde dygtige @karinbennetsen 👌🏼 Min cardigan bliver SÅ smuk i det skønneste baby alpaka uld fra @frisenvang 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Til sidst må jeg også lige prale lidt igen af min strikkedame Karin, som holder strikkepindene glødende og knokler for at få min cardigan gjort færdig.

Bliver den ikke bare skøn! Jeg glæder mig så meget til, jeg kan vise Jer det færdige resultat. Den ufattelig lækre bæredygtige baby alpaka uld er fra Frisenvang.

"I do not exist to impress the world.
I exist to live my life in a way that will make me happy"

1 kommentar:

  1. Sikke et skønt indlæg - at holde af hverdagen er vigtigt...selvom det heller ikke er dårligt at kunne se frem til en særlig weekend. Glæder mig til at se dig igen - snart ;o). Knus Pia

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)