søndag den 17. januar 2016

Krav til overtøj

Photo from libbiem

Med 3 børn på matriklen synes jeg, at jeg har god erfaring med overtøj.

Vi har afprøvet et hav af mærker, jeg nævner lige i flæng
Lego Wear, Reima, Didrikson, H&M, Milk Cph., Mikk Line og Name It

Jo jeg har været vidt omkring. Color Kids har jeg altid gået en stor bue udenom,
de har altid virket så stive og smalle synes jeg, og det har altid været mindst ét af
mine krav, plads til bevægelse og minus "stivhed".

Jeg har til denne vintersæson valgt en Lego flyverdragt til Emil, forelskede mig faktisk ret hurtigt i den friske grønne farve (som er Emils yndlingsfarve, ALT skal bare være grønt for at være sejt)

Designerne er i år gået all in på fede detaljer, uden at dragten dog virker upraktisk. Min all time favorit er uden tvivl dimserne, hvorved lufferne sættes fast på selve ærmet af flyverdragten.
Kæft det er praktisk, især da vi var på juleferie i Winterberg, og boltrede os i sneen!

Photo from libbiem

Flyverdragten tåler tørretumbler, det undgår jeg dog næsten altid, så vidt det er muligt, jeg vasker heller ikke dragterne særlig ofte. Tit kan en stiv børste sagtens tage det værste mudder, når dragten er tør!

Der er ekstra isolering på bagdelen og så har den justerbar elastik i taljen, virkelig et must til min lille spinkle Emil.

Næste punkt hvad angår overtøj bliver så nyt regntøj til både Emil og Victor. Jeg har luret lidt på flere forskellige sæt hos Intersport.dk

Jeg havde ellers hengemt noget fra Victor, men hvorfor kan regntøj ikke tåle at ligge? Jeg har smidt to sæt væk, som var helt klistret, det var så ulækkert. Jeg vasker altid overtøj i speciel vaskemiddel, som er beregnet hertil, så klisteret undrer mig meget. Har I andre også erfaringer med det?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)