fredag den 9. oktober 2015

Tilløb til 9. krea weekend

Photo from libbiem

Så er det atter ved den tid, at jeg lørdag morgen gerne skulle have pakket en hel del af mit krea-habben-gut sammen, og drager nordpå for at tilbringe 1 døgn sammen med mine skønne veninder Pia, Gitte og Lena - og jeg ved at I mellem linjerne sagtens kan læse, at jeg glæder mig som et lille barn juleaften.

Photo from libbiem

Så i går aftes gik jeg mere eller mindre all in på, at få forberedt hvad jeg gerne vil lave, når vi mødes.

...og det ender altid med, at jeg finder så meget lækkert stof på hylderne, som jeg har glemt alt om(!) og alt for mange to-do projekter myldrer frem fra hukommelsen.

Jeg satser meget på patchwork denne gang, men fandt også et gammelt AOH-blad under en kurv, hvor jeg havde lavet et æseløre ved en ret sød bluse med stolpelukning foran. Den skal også syes besluttede jeg mig for, og heldigvis har jeg noget ret flot stof liggende klar hertil [læs; surprise]

Jeg får en god weekend og ønsker det samme for alle Jer andre!

2 kommentarer:

  1. Misundeligt læser jeg at I endnu engang skal afsted...nyd det og hinandens selskab :-)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det vildt hyggeligt..

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)