tirsdag den 7. april 2015

I do it my way



Ahhhhh påskeferie, damn it felt good!

Er dog slet ikke i tvivl om, at Anna og Victor kedede sig bravt fra mandag til onsdag hvor de var selv hjemme. Jeg synes ofte det er svært at få børnenes ferier til at hænge sammen med min. Heldigvis er de så store nu, og børn tager ikke skade af at kede sig en smule.

Men da vi alle fik fri og landede på samme matrikel stod den bare på ferie, ren zen for sjælen. Ikke at vi har foretaget os alverden, men der er alligevel blevet ordnet en masse.



Jeg har læst en masse og vender snart de sidste sider af Jojo Moyes "Det sidste brev fra din elsker"
LÆS DEN!
Hold nu op hvor hun skriver godt.

For første gang i min blogger-karriere er jeg blevet ramt af dårlig karma. Puha det er en mavepumper for mig og selv om, at jeg er temmelig tough(!) rammer det mig og sætter nogen tanker igang.

Jeg er et meget positivt menneske. Taler sjældent om sygdom, manglende søvn eller ømme skuldre. Jeg brokker mig også sjældent, og hvis jeg gør er det mine allernærmeste, der ligger øre til. Derfor gør det mig også ekstra ondt, at folk har behov for at fortælle mig, at jeg ikke blogger som de ville gøre....

Når det så er sagt, så elsker jeg stadig at blogge, og jeg ved at der er mange som godt kan lide at læse med. Det gør mig glad.

Kærlig hilsen Libbie

13 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn påskeferie!

    Jeg synes, du skriver dejligt, og jeg nyder at følge din blog. :-)

    SvarSlet
  2. Kære Libbie
    Ej jamen hvad er det da for noget. Den dårlige karma har jeg intet bemærket af hos dig. Jeg elsker som du skriver og det er der altså ingen andre der skal diktere hvordan man gør. Kæmpe kram og dejlig karma fra mig:-):-)

    SvarSlet
  3. Altså, jeg elsker stadig at læse din blog. Luk du ørerne for de brokkehoveder! Det er så nemt at pege fingre og såre andre mennesker. Sender dig et virtuelt knus og håber, du altid vil holde fast i din måde at blogge på - den er vi nemlig mange, det kan lide :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine. Det varmer meget!

      Slet
  4. Dejligt med sådan en ferie :-)
    Dårlig karma indbefatter, at du har gjort noget forkert og nu rammes selv = jeg tror du er blevet udsat for misundelse i stedet for søde Libbie. Og det er skod, har selv prøvet det og det er en mavepumper og kræver at man kan holde tungen lige i munden. Kram til dig.

    Jeg får altså lidt dårlig samvittighed, for jeg er jo sådan en, der hælder brok ud på bloggen....helst ville jeg holde den fri for det, men hvis du på et tidspunkt læser indlægget om den uretfærdighed, som jeg har været udsat for i systemet, så tror jeg du vil tilgive mit blog-brok....håber jeg. Er i hvert fald nød til at bruge bloggen som ventil, for at skåne familien og så håber jeg at bloggen sammen med mig bliver mere positiv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lene
      Jeg NYDER at læse med hos dig og din situation er jo helt speciel. Du må ikke tage min text som rettet mod dig, det er bare sådan generelt tænkt :)
      Tusind tak for dit virituelle kram. Det varmer. Knus

      Slet
  5. Do ska bare bliv ve mæ og skriv li hva do ha lyst til.... Fed karma fra mæ, dæt ælske din blog.... Å så æ do fandme åltins så positiv... :0)

    SvarSlet
  6. Hej Libbie.
    Jeg håber ikke, det (bl.a.) var min kommentar om det med børn i stuen, du blev ked af :-( ? Det var i hvert fald ikke min hensigt. Jeg nyder at læse med!

    SvarSlet
  7. Jeg tænker at når folk brokker sig er det måske fordi du rammer noget? Det har jeg i hvert fald selv oplevet. Og det er jo da din blog, så du kan da blogge som og hvordan du vil! Jeg læser fortsat med!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  8. Nogengange kan det være svært med kommentar på denne her måde. Nu ved jeg jo ikke hvilken kommentar det drejer sig om, men jeg tænker, at der måske kan blive skrevet noget, som slet ikke er så "hårdt" ment, som det umiddelbart virker......
    KH Christina

    SvarSlet
  9. Øv med en mavepumper - jeg nyder dog på alle måder at læse med her :-)
    /tina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)