torsdag den 19. marts 2015

Turen går til Lalandia



Vi har skabt os en ny tradition i min familie.

Vi får ikke super store julegaver mere, istedet bliver vi inviteret på et weekendophold af mine forældre. Sammen tager vi så afsted mor, far, storebror, mand, børn og mig. Det er fantastisk!

Sidste år var vi på hotel nær Odense, det var simpelthen så hyggeligt. Hotellet lå tæt på skoven så drengene havde taget deres mountainbikes med, det elsker Victor! I år har vi valgt at tage til Lalandia i Billund. Lalandia er stadig et kæmpe hit for ungerne, og vi synes, det er rart at kunne sidde sammen i stuen, når de er puttet. Vi skal da også en tur ind til Billund og kigge butikker, har jeg lovet Anna.

Disse oplevelser lever vi længe på. Det er værdifuldt!

Inspiration til nyt badetøj kan nemt findes på denne side

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig dejlig familie tradition I der har fået startet.... :-)

    SvarSlet
  2. Lyder rigtigt hyggeligt! Vi holder også gerne ferie sammen med hele familien, bl.a. er det en tradition med den årlige skiferie sammen med både bedsteforældre, onkler osv. Som du skriver er det oplevelser, man lever længe på :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)