onsdag den 18. februar 2015

Det gode legetøj



Den evige eller til tider konstante søgen efter legetøjet til den gode leg, kender i den?

Emil er rigtig glad for legetøjsbiler! Til trods for, at vi har en stor kasse stående med biler fra min storebrors barndom, må der gerne snige sig en ny til samlingen en gang imellem. Hvis man går målrettet efter det kendte brand Siku legetøj er der i webshoppen, et stort udvalg af de smarteste farverige og detaljerede små biler, som ihvertfald vil falde i god jord hos både Emil og Victor.

Jeg netshopper allerhelst i webshops, som har kategorier til hvert barn, så undgår jeg nemlig at smide alt for mange penge efter fragten. Hos LegBilligt.dk findes der legetøj for enhver smag, i forskellige prisleje og hjemmesiden er tilmed også nem at manøvre rundt på.

Det er lidt sjovt, at man kan have 3 så forskellige børn....og så alligevel ikke. Naturligvis har mine 3 jo ikke samme far, men jeg er trods alt af den overbevisning om, at jeg opdrager dem nogenlunde ens.

Anna elskede, som lille pige, at lege med små bitte dyr og figurer, Little Petshop var bl.a. et stort hit. Hun dimsede rundt med dem i en evighed og elskede det. Hun slæbte dem med sig i en lille fin kuffert, så var det nemt, hvis hun lige skulle underholde sig selv.

Victor har, ligesom Emil, altid elsket værktøj. Det bedste de drenge ved er, når Tommi er i gang i værkstedet, og de kan stå og "hjælpe" ham. Der gik dog ikke mange år før Victor kendte forskellen og kun ønskede sig ægte værktøj! Samlingen er vokset stødt gennem årene. Nu leger Emil med Victors aflagte værktøj og sammen kan de få mange timer til at gå.

Men de to drenge går også, ligesom Tommi, op i jagt og geværer. Victor har et enormt lager af legetøjsvåben og jeg synes altid, han kan finde et, han mangler i samlingen. Den anden dag fik han mig også overbevist om, at han altså manglede et gevær med kikkert på...! Men det er jo også mega cool, når legekammeraterne kommer på besøg, og alle kan have sit eget gevær i legen. Så styrter de rundt om huset og leger krig, gemmer sig i buske eller om hushjørner.

Hvor leder I efter legetøj henne? Nogen gode fif eventuelt....


Dette er et sponsoreret indlæg
Jeg er blevet bedt om at skrive om og linke til hjemmesiden Legbilligt.dk
Ord, tekst og meninger er min egen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)