mandag den 3. november 2014

Jeg er rig

 
Rig på fantastiske veninder, som kom og fejrede mig til min coctailparty i lørdags,
de kom i stilletter med håret sat op til narrestreger og malede negle.
 
Vi havde en dejlig aften/nat!
 
Spiste lækker tapas, drak kold asti og lavede teenage-drinks da mørket faldt på.
Musikken drønede derudaf med alle de gode hits og snakken gik lystigt.
 
 
6 af mine veninder blev og overnattede, mega hyggeligt at stå op,
 og sidde og snakke over morgenmaden sammen.
 
Det er ikke sidste gang jeg samler den flok!

10 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt. :o)
    Jeg inviterede 8 veninder, da jeg havde fødselsdag i oktober.
    Det var super hyggeligt, med sådan en aften KUN med tøser, og snakken gik lystigt... ;o)

    SvarSlet
  2. Fantastisk! Den slags skal man bare på ingen måder undervurdere!

    ... lyder i øvrigt ret hyggeligt med det der asti, teenagedrinks og alt for meget tøsefnidder.. :D

    SvarSlet
  3. Dejligt med gode veninder til en festlig aften, Libbie :)

    SvarSlet
  4. Det lyder da bare perfekt! :) Stort tillykke :)

    SvarSlet
  5. Tillykke dejlige du. Lyder rigtig som "A Night to remember";-)

    SvarSlet
  6. Hvor skønt. Og stort forsinket tillykke. Sikke en pæn sko ;-) Kh Maria

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det bare hyggeligt. og dejligt at du sætter pris på det.

    SvarSlet
  8. Tillykke! Det lyder som en fantastisk aften! :-)

    SvarSlet
  9. Det lyder som om du har hygget dig max - hvor skønt. Og der er jo altid en eller anden årsag til at lave en ny fest.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)