torsdag den 30. oktober 2014

Alle børnene kom i skræmmende kostumer

 
Bum...

7 kommentarer:

  1. Fantastisk ;o). Hvorfor være som de andre når man kan være sin egen ;o).

    SvarSlet
  2. på en eller anden måde skræmmende.. ;-)

    SvarSlet
  3. Haha, sådan er det også der hvor jeg arbejder :)
    Vi havde også en dag fyldt med diverse uhyggelige væsner og så lige et par spidermænd og prinsesser.
    Og hvor er det skønt at man ikke behøver "følge strømmen".

    Kh. Linette

    SvarSlet
  4. :-) Kaja kom som Askepot.. For hun ville ikke være noget uhyggeligt. Men da hun kom hjem bestilte hun et hekse kostume til næste halloween :-)

    SvarSlet
  5. Hej Libbie
    Du er den heldig vinder af min Give Away - send mig din adresse, så sørger jeg for, at forlaget KobbelWrite sender dig bogen.
    Kh Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)