fredag den 23. maj 2014

Pludselig opstår der et behov..

 
I weekenden da jeg var hos dejlige Pia, havde hun lavet en skøn lille gave til os.

Det fineste lille spøgelse, tro kopi af Arhøj´s Ghosts omend noget mere krads i neonpink!
Pia er super kreativ, og jeg tænker ahrmen selvfølgelig kan man nemt selv lave sådan noget.

Den er skøn og tilpas finurlig + at den rummer så meget kærlighed fra Pia til mig,
og samtidig tænker jeg på hende, hver eneste gang mit blik rammer den.

Men når nogen rækker mig lillefingeren tager jeg tit rigtig fat og kræver hele armen!

Så nu har jeg forelsket mig i disse sjove små kubler (Arhøj kalder dem Melt)



Tænker, at dem kan man vel sagtens selv lave...

 

1 kommentar:

  1. Skønt spøgelse i neon og det ligner jo originalen, men fedt at det er Pia der har lavet det.
    Jeg har en del spøgelser fra Arhøj.
    En jeg har fået ved min far, et fra mine piger og et fra min mor. Til fødselsdag fik jeg et stort spøgelse også fra Arhøj til at sætte fyrfadslys i.
    De er skønne de små ghost ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)