mandag den 19. maj 2014

Er du tilfreds? // Vindere af Nutrilett Start Kit

 
45 skønne kvinder har deltaget i min give away om Nutrilett Start Kit
 
Mon vi kvinder nogensinde bliver tilfreds med os selv!?
 
Så en reklame den anden aften hvor veninder skulle sige noget pænt om hinandens kroppe,
det havde de forbavsende nemt ved kontra at sige noget pænt om deres egen krop..
 
Tankevækkende..
 
For ja jeg kan også NEMT fremhæve kvaliteter hos mine veninder, kollegaer
eller bare hende jeg møder ved køledisken i den lokale brugs..
 
Brug lige 5 minutter på denne artikel om Taryn Brumfitt som er på en mission.
Hun vil overbevise kvinder om at droppe frustrationerne over ikke at leve op til
nutidens krav om tyndere kroppe, perfekte bryster og stramme balder.
 
Med en dokumentar vil hun forsøge at løfte sløret for, hvorfor så mange kvinder
afskyer deres egen krop, og hvad man kan gøre for at ændre det mønster!
 
--------------------------
 
Vinderne blev
 
 Lod nr. 8 skønne Henny
 
Lod nr. 30 skønne Signe
 
Lod nr. 12 skønne Pernille
 
STORT TILLYKKE!
 
Sender I mig en mail, tak

8 kommentarer:

  1. Jeg siger det bare : Gaffatape *ha ha ha ;)

    Tillykke til de heldige :)

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderen og det billede vil jeg godt sætte penge på bliver brugt når han engang skal konfirmeres :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderne! Gaffa-tape - den må jeg huske! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Lola den med gaffa-tape må uddybes.
      Det var fordi vi i weekenden snakkede om de piger der er så tynde at de ingen inderlår har.... Jeg foreslog så at man tapede lårene med gaffatape for at opnå hurtige resultater.... *ha ha*

      Slet
    2. Hehe.. Ja, det fås jo efterhånden også i alle farver, så mon ikke der er én der passer ens teint?! ;-)

      Slet
  4. Apropo kvinder og vores selvkritik, så er den her reklame fra Dove tankevækkende og også meget rørende synes jeg:
    https://www.youtube.com/watch?v=XpaOjMXyJGk

    SvarSlet
  5. Fedt, lige det jeg har brug for. Du får fluks en mail fra mig.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)