onsdag den 28. november 2012

Hygge

 
 Råhygge = varm kakao, herhjemme hos os!

10 kommentarer:

  1. med skønne mini marshmellows, så er der altså også hygge her hos os. Mine børn elsker den skønne drik.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Nej nej nej, hvor er det snyd. Er der mere tilbage???
    Dejligt at se at i rigtig hygger jer..
    Kh Anja.

    SvarSlet
  3. SÅ hyggeligt, og sikke lækkert med små skumfiduser:0)
    Ha' en dejlig dag.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  4. Det ser skønt ud! Jeg tror da også vi skal have kakao!:)

    SvarSlet
  5. Årh hygge med ungerne dejligt- og så bliver jeg nødt til at vide om det VIRKELIG smager godt med de der marsmellows i kakaoen- jeg ser det meget på instagram - men er det ikke helt vildt sødt, altså sådan næsten for meget?

    SvarSlet
  6. Det er vist hygge med skumfiduser på hjemme hos jer hva :-P Det da også lige det man trænger til på en fugtig, grå og råkold onsdag. Hygge hilsner til jer ;-)

    SvarSlet
  7. ser hyggeligt ud! jeg har lavet et indlæg om kegle nederdelen + en tegning, så du kan lure hvordan man tegner mønstret :-) Kh viola

    SvarSlet
  8. Det´ hyggeligt!!

    Vi tog os sådan en hyggestund i går :)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det hyggeligt ud! Nu er jeg ikke lige til sådan noget skum-halløj, men kakao kan man altid få ned:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)