torsdag den 29. november 2012

Én tester!

Et lille lyshus ☺
 
Tirsdag´ens krea-aften gik med at afprøve denne DIY
Jeg lavede den større end anvist og meningen er,
at der skal være en klynge huse med en lyskæde under....
Temmelig cute efter min mening og nemme at lave!
 
Måske nok bare den julepynt der betyder allermest for mig!!! ❤🎄#nublirderjulidetlillehjem#
 
I går fik jeg (endelig) hvirvlet støvet rundt og åbnet den store kiste med julepynt..
Det er nu hyggeligt!!
Og ved I hvad?
Det gik hurtigt op for mig, at det er dette julepynt, der betyder allermest for mig..
 
Undskyld for den ringe billedkvalitet, men det er Instagram fotos....
Det er det tiden er til for mig lige p.t.
Julen kommer altid bag på mig!!

4 kommentarer:

  1. Jeg åpnet også mine esker med julepynt i går. Det er så gøy, for jeg glemmer helt hva jeg har der fra år til år.
    Fant frem en nisse til min lille pike på snart 2 år - hun ble helt vill :)

    SvarSlet
  2. Fine huse - det skal nok blive godt. Julepynt lavet af og med ungerne ER og bliver bare det dejligste at ta' frem hvert år! Føler mig underligt gammel ved at sige det :-D

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå du er allermest glad for de sager! Elsker også at Thea nu kommer hjem med/og laver herhjemme sager vi kan "pynte rundt med" som hun selv siger det.
    -og det juletræ af hønsetråd, det er da bare SÅ fedt!
    Smil herfra

    SvarSlet
  4. Jeg elsker også bare Livas egne værker, og de betyder allermest (sammen med det pynt jeg har arvet efter min farmor).
    Huset er jeg vild med! Jeg håber vi må se resultatet med lys i også:)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)