torsdag den 15. september 2011

Der er ingen tid at spilde(!)

....når man som mig har mange bolde i luften.

Fik i dag lavet mit første Friendship Bracelet ud fra denne DIY (jeg synes dog ikke, at den var helt logisk (eller også er mit skole-engelsk blot en smule rustent)) *griner* så YouTube hjalp mig(!)
En sød spansk pige guidede mig igennem HER



DET ER SJOVT! -og bestemt ikke sidste gang jeg laver sådan et! (vil også rigtig gerne selv have et par stykker) og når først koden er knækket, går fletteriet som en leg. Anna fik dette, og hun er meget glad fordi "vi er nemlig gode venner mor"


Og hækleriet går også strygende(!) Total hyggeligt (og afslappende) liiiiige at "slå et par masker" indimellem amning, bleskift, bringe/hente børn, læse lektier med Anna, vaske tøj, lave mad, støvsuge, RYDDE OP(!) og bare være der for de 3 børn....

Aftensmaden bestod i dag af Sif Orellana´s Hot Cakes + 3 spsk rødbedesaft = lyserøde små tykke lækre pandekager. Velbekomme (T er til bold med fødderne)

8 kommentarer:

  1. Hold da op du har været igang. Super flot armbånd, hvordan har du lukket det?
    Mvh Tina

    SvarSlet
  2. Så fint. Jeg skal også have lavet mig et (eller flere) på et tidspunkt:)

    SvarSlet
  3. Kære Tina
    Der er en knude i begge ender + at jeg så har flettet resten og lavet endnu en knude. De flettede ender er så dem jeg har bundet sammen om Anna´s håndled.
    Jeg er helt VILD med dem :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er du god. Jeg må også i gang med nogle armbånd på et tidspunkt. Men der er jo så meget krea jeg gerne vil nå  du er da også bare blevet super sej til at hækle, jeg er meget misundelig 

    SvarSlet
  5. Jeg så din todoliste i forgårs ìg så at du havde påført dine veninde armbånd, så idag havde jeg også blod på tanden til at lave et. Billede kommer senere. Jeg kunne dog godt huske hvordan de skulle flettes så det var helt nostalgisk at sidde og flette igen.

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint!!! Både armbåndet og dit hækleri! Jeg er altså imponeret over hvor meget kreativt du når, samtidig med at du holder mand, hus og 3 børn!!!!

    SvarSlet
  7. Pernille: TAK :) Jeg synes altså ikke at det er så pi... svært at hækle, det blir måske en smule løst, men øvelse gør mester :)

    Lise: De er da bare kanon søde de armbånd. Glæder mig til at se dine!

    Jette: *Griner højt* af dit "holder mand, hus og 3 børn"!!!
    Mit hus ligner lort, mine børn går for lud og koldt vand og min mand han "holder" sig selv :) Ej søde Jette jeg er jo på barsel så der er mange timer til det kreative, gulp det slutter sikkert når en 37-timers arbejdsuge igen kommer på tapetet :(

    MEN jeg satser 100% på at vi vinder i lotto og jeg kan nøjes med 25 timers arbejde om ugen :)

    SvarSlet
  8. HAhahaha, tvivler nu på at det er så slemt som du siger!!! :-O God plan det der med at vinde i lotto!!! Den hopper jeg med på! ;o)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)