mandag den 4. juli 2011

Kommentaren der kom retur

Tegnede forleden et mønster af på en super flot Katvig hagesmæk, ku godt li´ faconen.

Og vupti i Emil´s middagslur blev den her kreeret


Nu er den sendt med farmand hjem så han kan montere en trykknap i nakken.

Det var rimelig nemt, kantbåndet drillede lidt, men hva skidt den er jo home-made *smiler* Det blir´ ihvertfald ikke den sidste min symaskine spytter ud!
-
Indlægget her skrev jeg for 1 uge siden. Hagesmækken kom retur med påmonteret knap og beskeden om at kantbåndende ku´ jeg godt ha´ gjort mig mere umage med (absolut kærligt ment). Sådan en kommentar gir´ mig blod på tanden, for så skal jeg nok få det til at blive pænt *griner*

Og tro mig symaskinen har hamret derudaf, hver gang der har været en ledig stund fra børnene.


To er færdige og én sidder i maskinen. De er vildt flotte og godt brede så maden ikke havner på tøjet!

Kan slet ikke få stoppet nu og har tusind stof-kombinationer oppe i hovedet. Hva´ syns I??

Fik en gammel veninde fra gymnasie-tiden på kaffe-besøg i morges, så nåede at bage sunde boller til os med masser af grahamsmel, hele 5dl græsk yoghurt, femkornsblanding, reven gulerødder og faktisk kun 1 spsk olie (det er da sundt) Som "topping" fik de et drys solsikkekerner og tænk sig både mand og børn kan li´ dem(!)


Tror det er gulerødderne + al den græske yoghurt der gør dem dejligt "svampede".

Håber der blir´ tid ved maskinen i aften ellers må det vente, i morgen formiddag står den på mødregruppe.

Og til alle Jer skønne kvinder out there, husk på at bag skyerne er himlen altid blå. Rigtig go´ mandag aften.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes hagesmækkerne er super smarte :) Og der findes jo et hav af kombinationer :)

    Bollerne ser og lyder vildt lækre, dem må jeg prøve at bage, når tiden melder sig :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Hvad syer du dem i? Ren bomuld med indlæg i eller...?

    SvarSlet
  3. Line: Tusind tak :)
    Det giver en enorm tilfredshedsfølelse af at kreere noget som kan gøre nytte og som man syns er smart!
    Bollerne er en kombi opskrift fra AMO´s bagebog, jeg smed så bare en masse groft i også.

    Lena: Jeg syer dem i bomuld (dobbelt) - de er ikke ens for og bag og uden indlæg, syns de er tykke nok :)

    SvarSlet
  4. De er så fine! Og dejlig blog! Jeg har fluks meldt mig som ny fast læser.
    - Dorthe

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)