torsdag den 14. juli 2011

BLOGTRÆF

Endelig kan jeg offentliggøre de planer jeg har haft i længe!

Allerede første gang jeg så billed-spam fra et blog-træf, i Århus tror jeg det var, hvor skønne kvinder havde bredt tæpper ud på fortovet og sad klumpet sammen i et sammensurium af babyer, madpakker, stof, garnnøgler o.a. lækre sager - tænkte jeg - "ej for dælen Libbie, du skal da ha´ planlagt et blogtræf hernede sydpå(!)" Det så bare enormt hyggeligt ud, og jeg har også bare sådan lyst til at møde ligesindede kreative blog-kvinder.

Så her kommer invitationen så de damer



I nært samarbejde med Maria/dankebaar har vi planlagt blogtræf
Lørdag den 10. september 2011 i Kolding

Vi skal hygge, grine, inspirere hinanden, bytte, sælge, strikke, hækle, spise, snakke, pjatte og lære hinanden at kende.

Vi mødes klokken 10.00 ved Slotssøbadet i Kolding, som har været så søde at stille et lokale til rådighed for os, så vi har plads til mange(!) Træffet slutter omkring klokken 15.00 så alle kan nå hjem i ordentlig tid.

Alle deltagere bedes medbringe en ret under temaet "brunch". Du bestemmer selv hvad. 

Det kommer til at koste en 50'er at deltage - inkluderet i prisen er blandt andet en lækker goodiebag.

Har du lyst til at deltage så send mig en mail

Der er lukket for tilmelding!


Spred det glade budskab! Du må meget gerne linke til arrangementet på din egen blog - og brug meget gerne billedet ovenover.

Arrangementet sponseres af:




20 kommentarer:

  1. PIIIIIIIIIIIIIIIIIIV hvorfor bor jeg så langt væk :-( (iiiiih jeg må altså finde på en eller anden måde at få transmogryffet mig derover....)

    SvarSlet
  2. Så lykkedes det med din header!!!! Super fin!! :D

    SvarSlet
  3. Søde Jette - Ja nu må du tage alle muligheder i brug så du kan komme til Kolding(!) Det kunne være super hyggeligt :)
    Ja ja Binemor nu med trendy header, når du kan så vil jeg også *griner* men træls at den er for kort (men måske folk tror det er med vilje...?)

    SvarSlet
  4. Jeg skal nok få lagt en plan!!!! For det kunne nemlig være super hyggeligt!!!!

    Og jeg synes du er sej, man kan hvad man vil!!! Dejligt med en god gang stædighed!!!!!!!!

    SvarSlet
  5. Ej, hvor spændende. Har aldrig været til blogtræf før, måske dit/jeres skulle være det første ;o)

    SvarSlet
  6. Æv! Kan selvfølgelig lige præcis ikke den dag:( Ellers et godt initiativ med et blogtræf nær mig. Er helt sikkert klar, hvis muligheden skulle byde sig en anden gang:)

    SvarSlet
  7. Hej Binemor.
    Tusind tak for din lille hilsen på min blog. Det er altid rigtig dejligt når man kan være med til at inspirere hinanden :-)
    Ha' en dejlig weekend.

    SvarSlet
  8. Pia: Du SKAL da bare komme(!) Det kunne være super hyggeligt.

    Jette: Har du fået lagt en plan??? :)

    Malene: ØV ØV ØV med øv på!

    Line: Og ja tak du inspirerede mig :)

    SvarSlet
  9. Endeligt et træf i nærheden super in'tiv Libbie. Hvis ikke der står andet i kalenderen den dag kommer jeg. skal lige har tjekket...

    SvarSlet
  10. Lise: Det kunne bare være super hyggeligt!!!!!

    SvarSlet
  11. Jeg er klar!!! :D Uuuh det bli'r så spændende!

    SvarSlet
  12. Jette: Tilmelding hermed modtaget :)
    ...og ja det blir´ mega spændende!

    SvarSlet
  13. JEG KAN!!! Manden havde taget fejl af datoerne, så vil gerne miste min "uskyld" hvad angår blogtræf til jer :o). Har du stadig min mail?

    SvarSlet
  14. Ej hvor fedt hvordan tilmelder man sig

    SvarSlet
  15. Pia: Tilmelding modtaget!!!!!!!!! SKIDE FEDT

    Dytbat: Send mig en mail på libbie@toftlund.net :)
    Tilmeldinger modtages med kyshånd!

    SvarSlet
  16. hmm... Jeg tror da lige jeg skal se om jeg kan få byttet min arbejdsweekend... Godt initiativ!!

    SvarSlet
  17. Mysticia: Ih det kunne være SÅ hyggeligt!
    Og velkommen til :)

    SvarSlet
  18. Super godt initiativt ... endelig sker der noget herover (jeg kommer fra Esbjerg) Jeg har allerede linket fra min egen blog. Desværr desværre kan jeg ikke komme den dag. Men jeg håber det bliver så stor en succes at I gentager det en anden gang. Held og lykke med dagen

    SvarSlet
  19. Det lyder da super spændende, må da vist lige have tjekket og jeg kan liste mig ud af huset denne dag. Lækkert initiativ det skal i have - fedt med noget spændende i nærheden.

    Mvh Tina

    SvarSlet
  20. Irene: Tusind tak for de søde ord og fordi du linker for os :)
    Super ærgeligt at du ikke kan komme, men vi holder det da igen :)

    Tina: Ih det håber jeg at du kan!!! :) Kunne være SÅ hyggeligt.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)