lørdag den 18. juni 2011

Jeg ved hvor der findes...

...en have så skøn! Så har vi nået ca. 77% af haven (læs; fedt fedt fedt) Amen det er så skønt. Som sagt gik T AMOK med motorsaven for "nu skulle vi kunne nyde hele udsigten". Jeg stod i køkkenvinduet og tænkte OMG. Men nu har vi revet alle grene sammen, kørt dem på grenpladsen, og jeg må indrømme, at jeg NYDER at det har givet så meget luft. Har rigtig lyst til at nusse rundt derude og gøre bedene fine! Udsigten skyder jeg til Jer senere når solen atter skinner.

MEN hvor det regnede, og jeg måtte krybe inden døre da Emil atter vågnede (hmm) Fik tændt stearinlys på bordet for det var noget mørkt, hentede symaskinen ned i køkkent, ringede til min livlinie (læs; mor) og kastede mig over bukse-projektet - som jeg har forsømt længe nok.


TaDam...amen jeg er så stolt af mig selv!!!
Se med læg og det hele..


Så nu kan intet stoppe mig, de næste er i støbeskeen.











I går fik jeg gjort rent og skød i den forbindelse lidt billeder til Jer af mit hjem uden nullermænd.


Tæppet blir´ jeg nød til at prale lidt af, det er nemlig min mor der er så fantastisk til at hækle. Det har prydet Emils barnevogn og kommer stadig med på ture.

Fik lyst til lidt fugle-stemning på badeværelset, mon de kan finde deres nye hjem??





Og nu til en tanke jeg går lidt og leger med (dem er der faktisk mange af) *smiler* men se nu her:


Skabet står i min stue. Det er ét jeg har fået af én der overtog et hus hvor det stod for længe længe siden. Jeg synes egentlig det er temmelig charmerende, og i længe har jeg snakket om at male det sort (højglans naturligvis) men...nu er jeg i tvivl om hvorvidt jeg hellere vil male det gult ligesom min skønne Kähler vase der står ovenpå.....


Nogen indvendinger??? For/imod måske???
Jeg tror det kunne blive vildt flot, lidt anderledes..

Nyd mine kufferter, dem har jeg arvet efter min fars mor. Den mindste kan min far faktisk huske han havde med når han var på ferie. Lidt skægt (jeg er meget nostalgisk når det kommer til gamle ting)

Stolen der står ved siden af det måske gule skab har været mine oldeforældres på min fars side. Den skal ikke males, men vil måske komme mere til sin rette med noget gult ved sin side...

Nyd Jeres lørdag. Sluk TV´et og drik en god kop kaffe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)