torsdag den 9. juni 2011

En lille fridag

I dag har jeg haft Victor hjemme :) Han spørger af og til efter en lille fridag, for som han siger "det har man nogengange brug for" (Victor går jo ikke i børnehave, han arbejder...) *smiler* min gode lille dreng

Har besøgt http://www.ohminus.com/ - faldt over en annonce fra dem i et børneblad og uha synes deres fløjlsbukser i lime er temmelig lækre (men nej Emil mangler ikke tøj)!!! Jeg må huske siden når han rykker op i str. Eller måske jeg selv skal sy nogen i den farve....?

Har en rigtig dejlig følelse. Har været til sommerfest med Anna og resten af hendes klasse. En stor skolepige (4.kl.) kom hen og snakkede med mig. Så Emil´s tæppe og udbrød bare noget så begejstret "ej det har du ikke selv syet"!! Hun synes bare at det var vildt flot :) Sagde til hendes mor at hold da op det kom lige fra hjertet. "Ja" svarede pigen "Det gjorde det".......... Må vist hellere komme videre med Victor´s i morgen. Sådan noget giver mig blod på tanden til at fortsætte med symaskinen.

1 kommentar:

  1. Ja ham Victor er en god dreng :o)
    Du skal da helt sikkert selv sy de bukser...
    Jeg går faktisk med tanken om også at sy et stort tæppe, men det skal være til MIG MIG MIG... ;o)
    God weekend. Knus

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)