tirsdag den 22. oktober 2019

Kan man det??



Jeg har startet et nyt projekt op.

Med en kurv fuld af assorteret strømpegarn gav det meget god mening at få gang i endnu et tæppe. Et let og lunt tæppe i det fineste V-mønster. Heldigvis kan jeg godt koordinere farverne så det bliver til at holde ud at se på.



Jeg strikker ikke strømper, så spørg mig ikke hvad det er, jeg har med strømpegarn! Tror alle de fine nøgler af Drops Nord i sin tid blev købt på nettet, fordi jeg forelskede mig i farverne og tænkte det kunne blive til et fint halstørklæde. Det blev det så aldrig til.

Jeg hækler tæppet i en bredde på 95cm og på nål 3,5 - er sikker på det bliver super lækkert.










7 kommentarer:

  1. Jeg elsker de farver sammen :-)

    SvarSlet
  2. Contact Fair Cases Law Group if you need a car accident lawyer in Los Angeles. Fair Cases Law Group

    SvarSlet
  3. I’ve been surfing internet for more than 3 hours today, yet I have not found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and as you did, the web will be a lot more useful than ever before. Best of luck for the next buy facebook reviews

    SvarSlet
  4. webgirls In terms of combating yeast infections, patients often have their job cut out on their behalf. The reason being infections can certainly grow to be persistent and continuing. With that in mind, in this post, we are going to current a variety of some of the finest verified candidiasis treatment and elimination suggestions about.

    SvarSlet
  5. https://gamezoom.xyz Acquiring a exercise routine spouse can considerably enhance your muscle tissue-developing effects. Your companion could be a important supply of determination for adhering to your training session period, and forcing anyone to improve your efforts while you workout. Using a trustworthy partner to determine with can also help make you stay risk-free because you will always have got a spotter.

    SvarSlet
  6. I’ve been exploring for a little for any high-quality articles or weblog posts in this sort of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site. Studying this info So i am happy to express that I’ve an incredibly good uncanny feeling I came upon just what I needed.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)