torsdag den 16. maj 2019

1,2, mange


Det startede sidst i januar måned, hvor jeg tog mig gevaldigt sammen og fik farvekoordineret mit bomuldsgarn. Ret hurtigt kunne jeg se, at der alligevel var en del farver der sagtens kunne gå sammen, og da jeg havde forelsket mig i de fine sekskanter fra Lutter Idyl måtte jeg starte et nyt projekt op.

Det har været et skønt projekt at have, fordi sekskanterne ikke kræver så meget. Lynhurtigt kunne jeg opskriften udenad, og det er nemt at have med på farten, hvad enten du sidder som passager på en lang køretur, venter i hallen på gymnastik, fodbold eller håndbold eller bare lige skal koble af med kaffen på terrassen.

Når jeg har lavet nogen af mine andre tæpper, har det halvvejs været et stort projekt at slæbe med frem og tilbage. Omend også varmt at sidde med om sommeren.


Nu har jeg 120 færdige sekskanter med lysegrå kant. De skal nu hækles sammen til et stort tæppe og gives væk som en gave. Jeg håber modtageren bliver glad, der er hæklet enormt megen kærlighed og tanker ind i lapperne.

Jeg er mega spændt på at se det færdige projekt.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)