onsdag den 20. marts 2019

Brug hvad du har


Det var i Netto det skete - at jeg en dag greb 2 nøgler smukt pastelgul garn, i et øjebliks ufokuseret-hed (for jeg mangler jo ikke garn!) men den der fine gule farve, ku jeg slet ikke stå for.

Da jeg så kom hjem og ville implementere det i tæppet, fandt jeg ud af, at tykkelsen på garnet ikke var 8/4 men 8/6! Ahrmen altså....

What to do?

Jeg har en drøm om, at have en lille kasse med lækre hjemme-hæklede fine ting, som jeg kan bruge som værtindegaver. Lækre ting, som ikke oser langt væk af, at jeg skal have brugt mine rester, og man kan jo heller ikke kalde det rester vel(!) ....At jeg gerne vil have brugt noget af mit garn lager fra kælderen.

Så nu har jeg fået brugt det smukke gule garn og hæklet mine første grydelapper. 6-kanterne er lagt dobbelt, så de er dejligt tykke, og kanten er så fin grå, at den næsten tangere til at være meget mørkelilla. Tilsat en rå lædersnor for det rigtige look, og så er noget af det gule garn brugt, og jeg har endnu en gave klar.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)