lørdag den 26. august 2017

Mættende grødboller

Dagens bagværk! Grødboller 💪🏼 Lækre, luftige og mættende. Der er 400g afkølet havregrød i dejen. Klar til morgenmad eller madpakker i morgen 😊

Bagte de lækreste, svampede boller den anden eftermiddag.

Min familie har i længe sværget til Kohberg´s grødboller og jeg ønskede, at kunne finde en ligeså velsmagende variant, som jeg selv kunne bage.

Opskriften fandt jeg her hos diabetes foreningen

Med alt den sport familien går til i løbet af ugen, er det rart, at der altid ligger noget mættende hjemmebag klar lige til at tage med på farten, og så kan jeg jo også godt lide at bage!

Always remember to love yourself 🍒 Ha' en skøn fredag ❤️

Min jeans nederdel ligger stadig øverst i skabet, den er jeg godt nok blevet glad for!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)