torsdag den 10. august 2017

Mit helt eget halstørklæde

 
Mit hjemmehækleri snøret om halsen ✌🏼 #detnyesort #hækling #hæklerier #binemor

Jeg er blevet færdig med mit første hæklede halstørklæde.

Startede op på det i sommerferien, lige på det tidspunkt, hvor jeg var ved at panikke over, ikke at have nok projekter klar til, når vi tog på camping i Tyskland.

Det er udelukkende hæklet i Bomuld 8/8, nogen nøgler jeg har købt ved en fejl. Heldigvis passede farverne nogenlunde sammen, og mønsteret blev let og luftigt.

Det er super lækkert og dejlig blødt.

"Keep the ones who heard you when you never said a word" ❤️

Kan I alle have en skøn dag!





2 kommentarer:

  1. Farverne passer ikke nogenlunde sammen – de passer skidegodt sammen! Elsker dit halstørklæde – virkelig fint. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND TAK, jeg er også ret glad for det!

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)