onsdag den 5. juli 2017

Så vidt, så godt og nyt handskerum projekt

Næsten halvvejs 😉 #hækling #jeghækler #binemor #mayflower #bomuldsgarn

Jeg nyder den ro hækleriet giver mig.

Nyder, at jeg kan hækle og samtidig snakke med børnene og være tilstede på en helt anden måde, end når man har begravet næsen i en serie på netflix.

Min mor er startet op på at hækle runde farverige skønne mundservietter, og jeg skal helt klart have lært mønsteret ved hende.

Tænker, at det vil være et super praktisk projekt til at have liggende i bilens handskerum. At det altid ligger klar i bilen, når vi kører ud på tur.

Projekt runde mundservietter i alle farver skudt igang - fest og farver - Husk Kys det nu det satans liv, grib det, lev det, før det er forbi  #mundservietter #hækle #crochet #hjertegarn #cotton #gajol #stangmasker #mønsterfrapinterest #stangmasker

Håber I nyder sommeren!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)