lørdag den 10. juni 2017

Just thinking....

🇩🇰

tænk sig at jeg lige løb 5km i en god tid, det må jeg arbejde videre med

hvorfor har jeg glemt alt om Tracy Chapman?

hvorfor kommer sommerferien altid bag på os alle? Vi har 3 møder på skolen, 1 skolefest, 2 klassearrangementer og 1 vi-holder-fest-fordi-fodbold-sæson-slutter-fest!!! På fu**** knap 14 dage. Slap af. Zen, zen, zen, zen, zen

skal huske at sætte Pernille C øreringe Daylight på min ønskeseddel til fødselsdag

hvor slemt er det lige et par våde fodboldstøvler kan stinke når de kommer i støvletørreren? UF

kold asti holder stadig 100

har I været inde og læse med hos skønne Maria på hendes nye blog Hverdagsfryd?

alle burde kende zen-syndromet i at hækle! Det er SÅ afslappende...

Tusind tak for alle Jeres ❤️ og søde kommentarer til mit zig-zag tæppe 😍 Det er jo helt overvældende. Nu gir jeg mit eget tæppe lidt opmærksomhed, næste projekt er i tankerne, skal bare liiiiiige finde billigt bomuldsgarn inden jeg starter 😉 Kan oplyse, at jeg til det blå/sorte tæppe har brugt 19 nøgler garn og har regnet ud, at det max har kostet mig 340kr at lave.



2 kommentarer:

  1. Vil du ikke sige noget om det runde tæppe på gulvet? Det ser godt ud (Det gør det andet også!)

    SvarSlet
    Svar
    1. http://binemor.blogspot.dk/2015/09/mit-hklede-tppe-i-udestuen.html

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)