tirsdag den 28. marts 2017

Jeg siger tit...

....my family has left the building 😳

...bare gå, jeg skal nok rydde væk

...ja du må gerne tage nogle chips

...jeg ligger mig lige 20 minutter

...er I klar?

...bare vi vandt i Lotto

...åhr jeg giiiiiider ikke lave aftensmad

...altså jeg har lige støvsuget

...jeg er hurtigt hjemme igen, det tager kun 10 minutter

...skriv det lige ned til mig

...Anna hvem synger den sang?

...har I haft en god dag?

...jeg henter lige en kop kaffe, og så er jeg klar

...spørg Tommi

...jeg elsker Jer, ved I godt det?

...ej nu er der ikke længe til

...er det ok at jeg lige går en tur?

...jeg forstår det simpelthen ikke.....!

...jeg skriver lige til mormor

...hvad tid er det nu du skal til fodbold Victor?

...kom herhen og få noget kærlighed min skat




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)