fredag den 26. august 2016

Ting jeg har lært during the week #2

Så blev det lige til 6km igen. Tør ikke tænke på, hvor mange km jeg har tilbagelagt siden januar 💪🏼 Dejligt de store gerne vil med mig rundt, for hold op hvor vi får vendt og drejet meget!

at lysten til at sy er ved at vende tilbage til mig, og jeg vil prøve at sy omslag til skolebøgerne

at jeg (virkelig) elsker godt gammeldags wienerbrød fra bageren

at jeg godt gad købe Tumletal fra bObles til Emil, synes de er intet mindre end fantastisk

at jeg har nogen dejlige mennesker i mit liv

at aircon er et stort plus i bilen nu sommeren er vendt tilbage

at jeg er enormt privilegeret over at have børn, der gider motionere med mig

at jeg glæder mig helt vildt til de fester, der er planlagt i september måned

at Emilys citronmuffins var virkelig gode, friske og nemme at bage, da vi havde gæster lørdag

at det er lidt trist at OL er slut, total hyggelig TV

at vi kan hente 14 gratis rugbrød ved bageren, da jeg fik talt vores bonner sammen, 14(!)

at det ville være super skønt med en camping tur i uge 42

at jeg er blevet ret vild med denne Anti Strain te, som har det helt rette touch af lakridsrod

at der dælme er meget mad i et stort hvidkål til 10kr

2 kommentarer:

  1. hej libbie, det lyder rigtig godt, har lige kigget på opskriften til denne fantastiske muffins :0) efter en lille pause savner man måske symaskinen lidt mere .... kh Ulrike

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)