mandag den 25. juli 2016

Min hæklede jakke

Instagram media libbiem - Vupti så blev det torsdag igen(!) Nyd den, smil og husk på, vi lever kun 1 gang 😉❤️ Jakken lavede min mor @59astrid til mig i 2007(!) Nu kan jeg passe den igen 💪🏼

I foråret 2007 hæklede min mor denne skønne jakke til mig.

Den er så klassisk, lun og lækker, at jeg gang på gang hiver den frem fra skabet.

Opskriften er én af Sys Fredens og hedder "Jakke med sjalskrave" fra bogen Sysfredens hæklerier.

Instagram media libbiem - "Der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning"... Så i dag er jeg hoppet i min skønne tykke varme jakke, som min mor @59astrid hæklede til mig i 2007 ❤️

3 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker! 😄 kan virkelig godt forstå at du er glad for den!

    SvarSlet
  2. Den er mega lækker - ej, hvor er den virkelig smuk og meget klassisk i sit udtryk! Heldige dig :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)