torsdag den 30. juni 2016

Ting jeg har lært during the week

I 1995 døde min højtelskede bedstefar. Den hidtil største sorg i mit liv. Jeg var en ung teenager som havde haft rigtig meget med min bedstefar at gøre i kraft af vores store fælles passion, heste. Min mormor forærede mig hans ur nogen tid efter. Jeg kan stadig se ham for mig, med uret helt tæt på for at holde øje med tiden. Den anden dag fandt jeg det frem, fik sat nyt batteri i og ny rem. Nu vil jeg bære det og sende ham kærlige tanker, samt huske på at stoppe op og suge luften helt ned i maven når det hele går for stærkt. @christinajewelry
 
At tiden i en børnefamilie aldrig står stille
 
At man skal følge sit hjerte
 
At man sagtens kan starte forfra med Downton Abbey
 
At vi om under 1 måned har et stk. teenager i huset
 
At jeg ikke aner hvilken bog jeg skal have med på sommerferie
 
At jeg begynder at mangle ferie

Tak for en dejlig middag @muttispagutti @piaskytte @lena_warberg I er sgu skønne 😘
 
At jeg skal blive bedre til at mødes med veninder og sludre-pludre
 
At jeg godt gad besøge Vietnam nu hvor min veninde er der og poster alt for lækre billeder på ig
 
At jeg nu pludselig deler en passion for garn sammen med min mor
 
At jeg muligvis tit har for mange bolde i luften
 
At hvis Emil tisser i sengen kl. 4 har jeg enormt svært ved at falde i søvn igen...
 
At jeg aldrig igen kun vil nøjes med en lørdags-billet til Kløften Festival
 
At jeg elsker jordbær kager
 
👍🏼 for to rene badeværelser 💪🏼 De to store fik ovenikøbet også nyt tilbehør til mundhygiejnen ✌🏼️"Cool": sagde Victor - "Tandbørsten masserer min tunge!" #jordan @lahmekommunikation @fiolsen

At duften af rent hus giver mig mere energi

At man faktisk skal skifte sin tandbørste hver 3. måned(!) Undersøgelser viser nemlig, at tandbørster efter tre måneders normal slitage fjerner plak fra tænder og tandkød langt mindre effektivt sammenlignet med nye tandbørster. Børstehårene nedbrydes og når ikke længere lige så effektivt ind i alle de drilske hjørner.

Så Anna og Victor fik lige de nye Hello Smile fra Jordan puttet i tandkruset og vupti, så forsvandt den dårlige samvittighed

At jeg aldrig stopper med at blogge


1 kommentar:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)