torsdag den 5. november 2015

Jeg har taget en beslutning

Photo from libbiem

Ja - jeg har taget en beslutning om, at der skal syes mere basis tøj til alle børnene.

Emil manglede for eksempel nattøj, og lynhurtigt fik jeg syet et par i den sidste rest af Ben10 printet + et par i Lego printet (som jeg så stadig har 1m af....I don´t know why?!)

Planen er, at der også skal syes nogen flere undertrøjer til mindstemanden og måske, vil jeg prøve at sy en Tshirt til ham, og så håbe og krydse alt for, at han rent faktisk vil gå i den.

Vil også så gerne sy nogen fede sweat bluser til Victor, som ikke ser hjemmesyede ud, det burde kunne lykkes for mig.

Anna elsker at gå i turtle neck bluser, men de fleste hun har er uden ærmer. Så tænker, at jeg i en tynd rib sagtens kan sy nogen til hende med trekvart ærmer, som stadig er rare at have på indenunder en cardigan.

I går aftes (læs; sent) fik jeg klippet en coatigan mere til mig selv + en til min mor i den lækreste koksgrå uld købt lige her

Sæt i gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)