torsdag den 16. juli 2015

"Du skal være her inden far kommer hjem...!"



(Nu ved jeg med sikkerhed, at min far ikke læser med her på bloggen)...

Men for 1 uge siden så jeg Milles DIY på en rigtig sommerlig Off-Shoulder, og med så meget andet tænkte jeg, sådan én vil jeg da også ha´!!

Jeg sms´ede straks et billede af Mille i sin skjorte til min mor, og spurgte til hvordan min fars skjortebeholdning så ud. Hun svarede (og jeg citerer): "Kæft den er sød, kan du ikke smutte herhjem kl.15 så finder vi da en! Ingolf skal bare ikke opdage det, for han har pt. ingen kasserede!"

Ha ha ha

Så i kaffetidens skumring gik vi på rov i fars garderobe, og jeg er sikker på, at han griner, når jeg fortæller ham det. Jeg er nemlig enormt dårlig til at holde på hemmeligheder af den slags!

Men altså ind forbi Milles blog og gør hende kunsten efter, det er virkelig nemt. Jeg har dog gjort ærmerne korte men ellers ingen ændringer. Thumbs Up for Mille.

8 kommentarer:

  1. Super fin make-over - du ser brandgodt ud :-) Og frisk mor du har - haha Det er en god historie

    SvarSlet
  2. Den er super fin og sød historie, tror også at din far lader dig beholde den når han først finder ud af det :)

    SvarSlet
  3. Når han ser det resultat, er jeg sikker på han synes det er helt ok. Den er super flot!

    SvarSlet
  4. Når han ser det resultat, er jeg sikker på han synes det er helt ok. Den er super flot!

    SvarSlet
  5. Når han ser det resultat, er jeg sikker på han synes det er helt ok. Den er super flot!

    SvarSlet
  6. Haha, nogle hemeligheder er så sjove, at de må ofres :p

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Ha ha :) måske jeg også skulle prøve om min far har en i overskud ;) sjov historie og ja, mon ikke han bare flækker af grin og ryster på hovedet af sine pigers tossede ideer når han ser hvad han skjorte er blevet til ;)

    SvarSlet
  8. Hvor skønt et indlæg- jeg smilede stort :D Tak for dine søde ord Libbie - din skjorte er super fin ( eller skal vi sige din fars skjorte hihi - han kan i hvert fald nok ikke kende den nu!) Du stråler på billedet!
    Kram til dig <3

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)