torsdag den 12. marts 2015

Netshopping



Efterhånden som børnene bliver ældre, er især Anna blevet temmelig bevidst om sit tøj og sin stil.

Anna er slet ikke krævende hvad tøj angår. Hun synes heldigvis stadig, at det er fantastisk, når hun finder en cool bluse i Bilka eller Gina T. nedsat til næsten ingen penge. Jeg får også stadig meget brugt tøj forærende til Anna og Victor fra veninder og arbejdskollegaer. Begge børn elsker når jeg har sådan en sæk med hjem, og ofte kan man næsten ikke se, at tøjet er brugt.

Jeg synes, det er vigtigt, at lære sine børn, at man ikke bare smider væk og køber nyt. Vigtigt, at de ved hvad tingene koster, og at genbrug heller ikke er en dårlig ting, når det handler om tøj.

Men når Anna shopper specifikt efter nogen bestemte mærker, leder vi som regel efter dem på nettet. Mest for at vi kan sammenligne priser, men også for måske at finde andre designs, som ikke er set før. Man kan hurtigt og nemt shoppe og søge efter forskellige mærker hos finurlig

Det er også nemt for Anna selv, at trykke sig ind under tøj til Teens piger, for derefter at kunne klikke rundt og snuse til de forskellige styles. Der er meget at vælge imellem, og det er alt lige fra undertøj, badetøj, overtøj og accessories opdelt i overskuelige kategorier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)