fredag den 6. marts 2015

LEGO; Plastik blocks that can be locked together

 
Hos Emil er Lego et stort hit. Både klodserne, uanset hvilken størrelse, filmene, tøjet, spil på iPad osv
 
Så lykken var også stor, da der kom en Lego Ninjago bluse til ham med posten.
"Mor jeg kender dem alle" sagde han og pegede på de forskellige ninja´er. De nye forårsprodukter er landet i webshoppen, og der er igen mange flotte farverige bluser fra LEGO Wear til friske drenge!
 
Ja, Emil er virkelig en vaskeægte fan! og der går ikke én dag hvor han ikke har fat i klodserne. Han vil rigtig gerne, at vi samler fine biler efter byggevejledninger til ham, men allerhelst vælger han at bygge og sammensætte ud fra sin fantasi. Se det er jo, efter min mening, den "rigtige" måde at lege med Lego på.
 
Jeg husker, hvordan jeg selv byggede huse men rum, små vinduer og fine forhaver. Der kunne bruges oceaner af timer på gulvet med de små farverige klodser. En stor del af klodserne er faktisk fra min egen barndom, så man må sige, at det er kvalitets legetøj der bare holder!



Tommi har bygget et Lego-bord til børnene. Vi så det hos vores gode venner, og jeg synes idéen er fænomenal. For det første, er det en god "arbejdshøjde" for børnene, og det er overskueligt for dem med klodserne spredt ud på pladen, uden at det hele ryger på gulvet, når man leder efter den helt rigtige lille klods.

Bordet har vi stående i stuen, for det er især her Emil allerhelst vil lege og være. Hans tilstedeværelse omkring bordet gør også tit, at både Anna og Victor lige skal hen og se, hvad han bygger.



Vidste du, at Lego har en webside hvor du kan søge byggevejledninger frem hvis de er blevet væk?
Det er skisme da smart til os børnefamilier, where it might happen, at man mister et eller andet!

1 kommentar:

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)